چند تا اس و پی ام جدید دیگه!!!
هرچی تو بخوای
سرگرمی.دانلود.موزیک.برنامه

حالا که آمده ای ، چترت را ببند

در ایوان این خانه جز مهربانی نمی بارد

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-
و با دلتنگی های من ، تو با این جاده همدستی
تظاهر کن ازم دوری ، تظاهر میکنم هستی
———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-
زندگی ام را
تنهایی برداشته!
و دست هایم
بی دست هایت
هر شب هدر می روند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عاشق که می شوی
نگران خودت نباش
شب های باقیمانده ی عمرت
به این سادگی ها
صبح نخواهند شد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من بر اینم که سزاوار قدم های تو باشم که بیایی شاید
تو بر آنی که قدم هات به کوی من بیچاره نیفتد به غلط


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به هم رسیدن
به هم نرسیدن
یا
هر چه که شد
بیا بیاندازیم گردن کهکشان و
سرنوشت و
خدا
تا کمتر گریه مان بگیرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من سر ریز سکوت توام که

نه حرفی برای زدن داری

نه دلی برای عاشق شدن

تفسیر سکوتت کار راحتی نیست

من شکست خورده ی تفسیر سکوت توام
———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-
هیچ صبحانه ای طعم لبخند نخواهد داد،
از فردا،
حالا که ساز "می روم می روم" می زنی!
و خورشید
بی عسل نگاهت
هر صبح
از طلوعش پشیمان خواهد شد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و انسان با نخستین درد
ومن با نخستین نگاه تو ، آغاز شدم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



درحق دلم چه کار خوبی کردم / باماه و ستاره پایکوبی کردم

با بوسه تمام دوستت دارم را / بر روی لب تو خالکوبی کردم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس
اس ام اس عاشقانه،اس ام اس خرداد ماه۸۹،اس ام اس جدید

گاه کوچکم میبینی و گاه بزرگ ، نه کوچکم و نه بزرگ .

خودت هستی که دور می شوی و نزدیک . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اس ام اس عاشقانه،اس ام اس خرداد ماه۸۹،اس ام اس جدید

اگه مهربونی یکی از درسهای مدرسه یا دانشگاه بود

تو شاگرد اول دنیا بودی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



حالا که آمده ای ، چترت را ببند

در ایوان این خانه جز مهربانی نمی بارد . . .

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-
توگل یاسی یک دنیا احسا سی اگه طلا نباشی یقین دارم الماسی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روزگارم گله مندی شده است / من بگریم تو بخندی شده است

آشنایان ز ما یاد نکنند / شاید احوالپرسی هم سهمیه بندی شده است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ام اس عاشقانه

یا رب بر خلق تکیه گاهم نکنی / محتاج گدا و پادشاهم نکنی

موی سیه ام سپید کردی به کرم / با موی سپید روسیاهم نکنی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه در حسرت یک پروازند، من به پرواز نمی اندیشم

به تومی اندیشم! تو که زیبا تر از اندیشه یکپروازی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ام اس
دل من روی زمینه دل تو تو آسمونه / انقدر دوست دارم من که فقط خدا می دونه

بیا یه عهدی ببندیم ببینیم کدوم یک از ما / تا ته جاده ی دنیا بر سر عهدش می مونه . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر بتوانی دیگری را همانطور که هست ؛ بپذیری و هنوز عاشقش باشی

عشق تو واقعی است . . .
———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-
اونکه میگفت جونش به جونت بسته است / حالا داره به گریه هات میخنده

اونکه میگفت بدون تو میمیره / دروغ میگه دلش جنس کویره

دروغ میگه تو گوش نده به حرفاش / نگو میخوای هنوز بمونی باهاش

خیال نکن بدون اون میمیری / بذار بره ، نباشه جون میگیری . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



این روزها ، آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست ، آنقدر

که رخت های دلتنگیم را ، فرصتی برای ،خشک شدن نیست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای بهار زندگیم ، ای امید بودنم / غنچه ی لبهای تو ، گرمی شکفتنم

قامت رعنای تو ، قبله گاه دیدنم / آن نوای گرم تو ، بهترین شنیدنم

کنج آغوش دلت ، جاده ی رسیدنم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تب و تابی داره با تو بودن ای حبیب / قلب خود را قربانی نمودن ای طبیب

در رهت جانی را ستودن ای شکیب / عاشق را معشوق بودن ای رقیب . . .

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-
اونکه نخواست پیشم باشه خودش باید صبرم بده

خدا گرفتی عشقمو خودت جوابمو بده . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



وقتی فهمید میخوامش ، خندید و رفت / التماس رو تو چشام دید و رفت

با تمام خوبیهام اون بی وفا / رنگ غم تو چشام پاشید و رفت . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پشت نگاهم نگاهی است که از فراسوی زمان و مکان تو را انتظار می کشد

تمامی من خواهشی است که لحظه به لحظه تنها تو را فریاد می زند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من از این فاصله ها دلگیرم / بی تو اینجا چه غریبانه شبی می میرم

ساعت گریه و غم هیچ نمی خوابد و من / در الفبای زمان خسته ی این تقدیرم . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تبر خواهد زد
الهم عجل لولیک الفرج

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

بیا خورشید را همسایه باشیم / کویر تشنه را ما سایه باشیم / دل صیاد را زنجیر ببندیم / کبوتر بچه ها را دایه باشیم

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

عاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد، بلکه آن است که وفاداری مرامش باشد

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند، که امشب تا به سحر این عاشق دلخسته میمیرد، ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا به پا خیزد، چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد!

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

وقتی دلت میخواد با یکی حرف بزنی که به حرفات فقط گوش بده، همون موقع نصیحت کردنش شروع میشه که دیگه نمیشه به حرفاش پایان داد، اما خدا شنونده خوبیه که اصلا نصیحت نمیکنه، فقط گوش میکنه، خدا تو مرهمی واسه دردام؛ پس کمکم کن

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنند؟ میخواند به ما بفهمونند تو سکوت فاصله ها میشه گفت دوست دارم

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

احساس خوبیه وقتی یک نفر دلتنگت باشه، احساس بهتر اینه که یک نفر عاشقت باشه، اما بهترین احساس وقتیه که یک نفر هیچ وقت فراموشت نکنه

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

یک دستور! مراقب بچه ها باش تا گلهارو نچینند، اشتباه نکن، من شردار نیستم، فقط نگران توام گلم

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

گنجشک ها با اینکه تعدادشون خیلی زیاده بازم همدیگه رو میشناسند، اما نمیدونم توی دنیا چندتا مثل من وجود داشت که منو فراموش کردی

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

آسمان کوچک من همه شب بارانیست / همه شب در تب چشمان ترم مهمانیست / شکوه از فاصله ها نیست که از قلب من است / غم و اندوه دل عاشق من هم پنهانیست

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

تو آفتاب منی من گیاه رنجورت / بتاب بر من عزیزم فدای آن نورت / بیا وجود مرا ذوب کن در آتش خود / ببرم مرا ببرم تا کرانه ی دورت

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

پناهی نیست جز آوار / رفیقی نیست جز دیوار / کجایی ای چراغ عشق / منو از سایه بردار

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

زندگی باید کرد، گاه با یک گل سرخ، گاه با یک دل تنگ، گاه باید رویید در پس این باران، گاه باید خندید بر غمی بی پایان

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-

عشق یعنی رفتن از شهر بهار / با دو چشم تر به سوی روزگار / عشق یعنی بی وفایی های یار / عشق یعنی سالها در انتظار

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشقهای امروزی

:

.
.
. اگر شارژی دهی بهر موبایلم
بدان از دیدنت خیلی خوشحالم
وگر شارژ موبایلم را بگیری
الهی  تب کنی زودی بمیری
!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

نفرین ٢٠١٠
:
ببین خدایی با دلم چه کردی
این غلطارو دیگه با کی کردی؟
ایشالله که یادت بره بخندی
یادت بره دکمه هاتو ببندی
ایشاله  وقتی که میری جیش کنی
 هول بشی و شلوارتو خیس کنی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

شارجیم چیست !؟

بیماری خطرناکی که جوانان از جنــــــس مخالف تقاضای شارژ کرده و در صورت وصول

بلافاصله جیم میشوند! تا کنون واکسنی برای این بیماری کشف نشده.
.
.
.
. !
 راستی شارژ نداری !؟

———————-
sms عاشقانه – اس ام اس هاشقانه – اس ام اس رمانتیک
———————-


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 خرداد 1390برچسب:اس ام اس,پی ام,پیام,آف,جدید,زیبا,عاشقانه,sms,off,pm,
ارسال توسط فرشید